„Tak to leciało!” ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu
Emitowany na antenie Dwójki teleturniej „Tak to leciało!” ogląda w obecnym sezonie średnio 2,1 mln widzów. W efekcie w czasie jego nadawania stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że „Tak to leciało!” po pięciu pierwszych odcinkach ósmej serii cieszy się średnią oglądalnością na poziomie 2,08 mln widzów. Udział programu, emitowanego w niedziele o 19.05, wśród wszystkich widzów wynosi 14,88 proc., a w grupie komercyjnej - 14,31 proc.
Dla porównania, rok wcześniej teleturniej po pięciu wydaniach szóstej edycji oglądało 2,39 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 16,66 i 17,81 proc.
W paśmie emisji programu Dwójka zajmuje trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów zarówno w grupie wszystkich widzów jak w i w 16-49. Pierwszy jest TVN z pasmem informacyjnym („Fakty”, „Sport”, „Pogoda” i „Uwaga!”) i udziałem 22,54 proc. (dane dla 4+). Na drugim miejscu znajduje się Jedynka, gdzie w tym czasie można obejrzeć „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” oraz „Sport” (17,05 proc.). Czwartą lokatę zajmuje Polsat także emitujący informacje („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda”) oraz program publicystyczny „Państwo w państwie” (14,45 proc.).
Dane telemetryczne wskazują, że największą popularnością „Tak to leciało!” cieszy się wśród kobiet, osób powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i ludzi z wykształceniem podstawowym.
Widownia „Tak to leciało!” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
11-09-2011 | 1 682 110 | 13,95% | 12,13% |
18-09-2011 | 1 729 912 | 12,93% | 11,72% |
25-09-2011 | 1 933 192 | 13,46% | 12,75% |
09-10-2011 | 2 645 864 | 17,70% | 18,22% |
16-10-2011 | 2 379 882 | 15,91% | 16,01% |
Średnia | 2 078 133 | 14,88% | 14,31% |
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 3 149 033 | 22,54% | 23,53% |
TVP1 | 2 382 361 | 17,05% | 14,94% |
TVP2 | 2 078 133 | 14,88% | 14,31% |
Polsat | 2 018 861 | 14,45% | 13,12% |
Profil widowni „Tak to leciało!”
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 38,22% | 79 |
Kobieta | 61,78% | 119 | |
Wiek | 4-9 | 2,38% | 40 |
10-15 | 3,66% | 54 | |
16 - 19 | 2,89% | 52 | |
20 - 24 | 4,21% | 54 | |
25 - 29 | 5,63% | 63 | |
30 - 34 | 5,75% | 70 | |
35 - 39 | 6,16% | 84 | |
40 - 44 | 5,13% | 80 | |
45 - 49 | 8,40% | 122 | |
50 - 54 | 11,44% | 142 | |
55 - 59 | 9,49% | 122 | |
60+ | 34,85% | 173 | |
Wlk. Miasta | Wieś | 49,86% | 127 |
< 50 tys. | 22,22% | 92 | |
50-100 tys. | 6,82% | 79 | |
100-200 tys. | 7,59% | 94 | |
> 200 tys. | 13,52% | 67 | |
Zawód | Top management | 3,97% | 46 |
Pracownicy średniego szczebla | 9,30% | 62 | |
Pracownicy fizyzni i rolnicy | 21,88% | 110 | |
Emeryci | 44,80% | 174 | |
Inni | 20,05% | 65 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 64,12% | 142 |
Średnie | 24,41% | 83 | |
Wyższe | 5,43% | 43 | |
Inne | 6,04% | 47 |
Dołącz do dyskusji: „Tak to leciało!” ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu