Taj Alavi na czele globalnego marketingu Spotify
Taj Alavi został globalną szefową Spotify. Wcześniej pracowała m.in. w Uberze.
Od marca 2019 roku do sierpnia 2020 roku Alavi była starszą dyrektorką Ubera i światową szefową ds. promocji i komunikacji. Od października ub.r. pracowała w firmie Chime jako wiceprezeska ds. promocji i komunikacji.
Od grudnia 2015 roku do grudnia 2018 roku Taj Alavi pracowała na stanowisku szefowej światowej reklamy modelek na Instagramie. Dodatkowo pracowała w Intuit, Johnson & Johnson i Clorox Firm.
Spotify ostatnio uruchomiło swoją aplikację dźwiękową Greenroom na iOS i Androida. Aplikacja społecznościowa jest podobna do Clubhouse, pozwalając klientom na prowadzenie rozmów na temat zajęć sportowych, muzyki i tradycji. Aplikacja została zbudowana na Locker Room, stworzonym przez Betty Labs i przejętym przez Spotify w marcu.
W pierwszym kwartale br. Spotify odnotował dochód w wysokości 2,6 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 16 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ostatnich 12 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Taj Alavi na czele globalnego marketingu Spotify