T-Mobile w wiosennej kampanii promuje podwojenie gigabajtów
Ruszyła nowa kampania reklamowa operatora T-Mobile, promująca ofertę podwojonych gigabajtów.
W każdej z nowych taryf 5G nasi klienci indywidualni T-Mobile znajdą nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz solidne paczki gigabajtów: w przypadku M+ to 25 GB podwojone w wiosennej promocji do 50 GB, w taryfie L+ znajdziemy 100 GB, a w XL+ 150 GB. Każda z taryf jest dostępna zarówno w ofercie z urządzeniem, jak i osobno.
T-Mobile we wszystkich taryfach M i M+ podwaja gigabajty na dwa lata w podstawowym pakiecie. Oznacza to, że w taryfie M przez cały okres umowy klienci będą mogli korzystać z 30 GB, a w taryfie M+ z 50 GB.
Czytaj także: T-Mobile musi przyznać w Polsacie, że informacje w reklamach pożyczki były nieczytelne
Wiosenna kampania T-Mobile
Ofertę promuje kampania reklamowa. Działania obecne są w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
W wiosennej kampanii promowane będą dwa modele smartfonów w najlepszych cenach na rynku z dostępem do siec piątej generacji – Samsung Galaxy A42 5G i Xiaomi Redmi Note 9T 5G.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.
Czytaj także: T-Mobile: nowe taryfy abonamentowe z 5G, ceny od 65 do 120 zł miesięcznie
W ub.r. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 1,1 proc. do 6,456 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL. z 1,645 do 1,678 mld zł. Liczba klientów telekomu zwiększyła się o 244 tys. do 11,2 mln. Z internetu światłowodowego korzysta już 30,5 tys. użytkowników.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile w wiosennej kampanii promuje podwojenie gigabajtów