SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile, Pepsi, IKEA i Play z najbardziej lubianymi spotami (wideo)

Spot T-Mobile, Pepsi oraz IKEA były wskazywane w listopadzie przez respondentów jako najbardziej lubiane reklamy telewizyjne. Wśród reklam kojarzonych spontanicznie wciąż najpopularniejsza jest kampania Play.

W badaniu wzięto pod uwagę emitowane w listopadzie spoty produktów z dziesięciu różnych kategorii, a respondenci mieli wskazać te, które najbardziej się im podobają. Najchętniej oglądanymi okazały się spoty T-Mobile, Pepsi i Ikea. Reklama T-Mobile znalazła uznanie przede wszystkim u młodych odbiorców, a najmniej spodobała się emerytom. Spot Pepsi wspierający promocję "Zakrętkobranie" spodobał się zwłaszcza konsumentom do 30. roku życia, osobom uczącym się i singlom. Natomiast bożonarodzeniowa reklama IKEA najbardziej trafiła w gusta kobiet i osób zajmujących się domem.


10 najbardziej lubianych reklam w listopadzie 2013

1. T-Mobile (42% wskazań)


2. Pepsi (34% wskazań)


3. IKEA (32% wskazań)


4. Princessa (32% wskazań)


5. Lego (29% wskazań)


6. Citroen (27% wskazań)


7. nc+(19% wskazań)


8. Pyralgina (11% wskazań)


9. Magne B6 Max (9% wskazań)

10. Provident (7% wskazań)


Wśród reklam spontanicznie wskazywanych jako ulubione pierwsze miejsce ponownie zajęła kampania Play. Jest ona niekwestionowanym liderem - już od kliku miesięcy największa grupa konsumentów spontanicznie wymienia ją jako ulubioną. Celebrytami z reklam Playa, którzy najbardziej przypadli respondentom do gustu, są Kamil Bednarek, Czesław Mozil i Kuba Wojewódzki.

Drugie miejsce przypadło reklamie T-Mobile, która cieszyła się powodzeniem szczególnie ze względu na humor sytuacyjny, zaś na trzecim miejscu znalazły się bożonarodzeniowe spoty Plusa (obejrzyj jeden z nich). Respondenci zwracali uwagę na chwytliwość hasła „Trzy miej na święta” i zabawne wykorzystanie atrybutów świąt.


Badanie na zlecenie Lowe Media zrealizoł Ipsos. Przeprowadzono je w dniach 4-13 grudnia metodą CAPI na 1006 osobach powyżej 16. roku życia mieszkających w 100 polskich miastach. Była to grupa reprezentatywna pod względem płci, wieku, regionu, wielkości miejscowości zamieszkania i wykształcenia.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile, Pepsi, IKEA i Play z najbardziej lubianymi spotami (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
Chyba ktoś pomylił lubiane z pamiętane, albo najbardziej wtłaczane przez setki emisji.
0 0
odpowiedź
User
bogdan
T-Mobile najbardziej lubianą? Chyba najgorszą reklamą całego roku z żartem, którego nikt nie rozumie. Ten spot jest bez sensu, z naciąganym dialogiem i wymuszoną grą aktorów. Pomijając fakt, że w przeciętnej windzie w Polsce nie ma zasięgu... WTF
0 0
odpowiedź
User
grafikołek
Polska jest największym zadupiem reklamowym świata. Dno dna. Ale skoro ludzie oglądają tu eM jak Miłość i Złotopolskich, Ranczo i inne interesujące, jak Teleexpress rzeczy, to co się dziwić. Zawsze słynęliśmy z wybitnego gustu.
0 0
odpowiedź