Szymon Kot: z Havas Sport&Entertainment na szefa marketingu w Disco:VR
Szymon Kot, ostatnio pracujący w Havas Sport&Entertainment, objął stanowisko szefa marketingu w Disco:VR, startupie działającym w branży wirtualnej rzeczywistości.
Kot będzie odpowiedzialny za wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej, umowy z partnerami oraz akcje specjalne.
Szymon Kot poprzednio, od wiosny 2016 roku, pracował w agencji Havas Sport&Entertainment (Havas Media Group). Najpierw pełnił tam funkcję event managera, a ostatnio - senior event managera. Odpowiadał tam za działania niestandardowe dla klientów agencji. Wcześniej był m.in. event managerem w New Zenith Promotion.
Startup Disco:VR działa na rynku od 2016 roku. Założycielem firmy jest Bogumił Jankiewicz. W ciągu dwóch lat projekt zebrał fundusze przy okazji emisji akcji społecznościowych i rozwinął warszawski lokal pokazowy przy ul. Garażowej 4. Dokończony został także flagowy produkt spółki - prototyp bieżni kierunkowej do wykorzystania VRowego. Obecnie startup skupia się na rozwoju sieci lokali oraz rozwiązaniach poszerzonej rzeczywistości dla różnych firm. Prowadzone są pierwsze rozmowy z przedsiębiorcami mogącymi wykorzystać VR w dziedzinie szkoleń czy sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Szymon Kot: z Havas Sport&Entertainment na szefa marketingu w Disco:VR