Szymaniak i Legoń w TequilaPolska
Bartłomiej Szymaniak i Arkadiusz Legoń wzmocnili dział strategii agencji TequilaPolska.
Szymaniak objął stanowisko Strategic Planning Managera, a LegońSenior Strategic Planning Managera. Legoń pracował już kilka lat temu w agencji jako copywriter. Po 2-miesięcznej nieobecności do działu Client Service agencji TequilaPolska wróciła również Julita Raczko - Senior Account Executive, która obecnie zajmuje się realizacją projektów dla marki Tyskie.
Bartłomiej Szymaniak jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych w zakresie public relations oraz zarządzania projektem. Swoją karierę zawodową Bartek rozpoczynał w Centrum Zastosowań i Analiz Marketingowych Norte sp. z o.o. obsługując klientów firmy w zakresie działań PR. Pracował również w firmie VOX jako Marketing Manager oraz jako niezależny konsultant ds. marketingu. W agencji jako Strategic Planning Manager zajmuje się analizą sytuacji rynkowych i opracowywaniem strategii dla klientów m.in. Sphinx, Bols.
Arkadiusz Legoń jest absolwentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Etnologia i Antropologia Kulturowa. Przez ostatnie 2 lata był współwłaścicielem agencji kreatywnej specjalizującej się w opracowywaniu strategii komunikacji marketingowej pracując między innymi jako Dyrektor Strategiczny oraz Client Service Director. Arkadiusz przez 2 lata był już wcześniej związany z działem kreacji agencji TEQUILAPolska, gdzie pracował jako copywriter i współuczestniczył w procesie tworzenia koncepcji kreatywnych dla takich marek jak: Tyskie, Lech, Crunchips, Knorr, Nivea, Żywiec Zdrój czy Philips. Aktualnie pracuje jako Senior Strategic Planning Manager i zajmuje się opracowywaniem strategii m.in. dla takich klientów jak: Tyskie, Lajkonik.
Obecnie w dziale strategii pracuje 6 osób, na czele działu stoi Dorota Truśkiewicz – od prawie roku Dyrektor Strategiczny agencji.
Dołącz do dyskusji: Szymaniak i Legoń w TequilaPolska