'Szkoda życia na alergie'
22 kwietnia w Warszawie rozpocznie się druga edycja prozdrowotnej kampanii Szkoda życia na alergie.
Po raz kolejny partnerem akcji jest marka Lambi firmy Metsä Tissue.
Tegoroczna kampania obejmie 20 największych miast Polski, w których przeprowadzone zostaną bezpłatne badania i konsultacje alergologiczne.
Celem akcji Szkoda życia na alergie jest działanie na rzecz profilaktyki, wczesnego wykrywania i leczenia chorób alergicznych. Od kwietnia do czerwca br. w 20 miastach Polski prowadzone będą bezpłatne badania i konsultacje alergologiczne wykonywane
w Przewoźnej Przychodni Mobil Med. Wiedzę na temat alergii można będzie pogłębić poprzez uczestnictwo w prezentacjach i wykładach w namiocie edukacyjnym, ponadto zaopatrzyć się w materiały informacyjne na temat chorób alergicznych.
Tegoroczna kampania jest drugą edycją akcji Szkoda życia na alergie. W ubiegłym roku ponad 3000 osób poddało się testom alergicznym, a kilka razy więcej odwiedziło namiot edukacyjny, zasięgnęło informacji na temat alergii i otrzymało produkty Lambi.
Dołącz do dyskusji: 'Szkoda życia na alergie'