Szef marketingu Play odchodzi
Jacek Balicki (Hensler) kierujący marketingiem sieci komórkowej Play zrezygnował ze swojego stanowiska. Najpoważniejszym kandydatem wymienianym na jego następcę jest Bartosz Dobrzyński.
Jacek Balicki (Hensler) był dyrektorem marketingu Play i członkiem zarządu P4 od września 2006 roku, kierując w tym czasie wprowadzeniem tej marki na rynek wiosną 2007 roku. Wcześniej pełnił funkcję prezesa BBDO Communications Group oraz zarządzał agencją reklamową G7, współtworząc launch marki Heyah w 2004 roku. Balicki (nazwiskiem Hensler posługiwał się do swojego ślubu we wrześniu bieżącego roku) będzie wspierał aktywności komunikacyjne Play jeszcze przez kilka miesięcy.
P4 zaprezentuje nowego szefa marketingu najpóźniej na początku lutego. Wśród kandydatów na to stanowisko najczęściej wymienia się Bartosza Dobrzyńskiego, który od września pracuje jako zastępca Balickiego, a wcześniej przez siedem lat kierował marketingiem w PTK Centertel.
Dołącz do dyskusji: Szef marketingu Play odchodzi