Piosenka zachęcająca dzieci do mycia zębów w kampanii szczoteczek Jordan (wideo)
Producent szczoteczek do zębów Jordan rozpoczął akcję promującą szczoteczki dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
Marka Jordan (Orkla Care) rozpoczęła akcję promującą szczoteczki Step by Step, przeznaczone dla dzieci w wieku 0–2, 3–5 i 6–9 lat. Ma zachęcać do prawidłowego mycia zębów. Spot promujący akcję emitowany będzie w telewizji Nickelodeon i Nic Jr., stronie internetowej stacji oraz serwisach społecznościowych. Na potrzeby kampanii przygotowano specjalną, dziecięcą piosenkę.
Równocześnie na stronie Nick.com.pl uruchomiono konkurs, w którym dzieci mogą zagrać w grę polegającą na walce szczoteczką Jordan z kosmicznymi bakteriami, a rodzice młodszych dzieci muszą rozwiązać quiz wiedzy o higienie jamy ustnej.
Za pomysł i realizację projektu promocyjnego odpowiadają Agnieszka Lelonkiewicz (brand manager marki Jordan), dom mediowy UM (IPG Mediabrands) oraz dział projektów niestandardowych Mediabrands Studios.
Dołącz do dyskusji: Piosenka zachęcająca dzieci do mycia zębów w kampanii szczoteczek Jordan (wideo)