1,60 mln widzów programu „Szansa na sukces. Opole 2021”. TVP2 zdecydowanym liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2021” oglądało średnio 1,38 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,20 mln zł.
Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2021” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 17 października do 20 grudnia 2020 roku. Średnia muzycznego widowiska wyniosła 1,38 mln osób, co przełożyło się na 12,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,68 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 1,92 mln oglądających, produkcja zgromadziła 17 listopada.
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2021” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 7,44 proc. Trzeci był Polsat (5,24 proc.), a czwarty - TVN (3,75 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była mniejsza.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Opole 2021” wyniosły 3,20 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
17-letni Łukasz Brodowski zwycięzcą, wystąpi na 58. KFPP
Decyzją widzów zwycięzcą programu został Łukasz Brodowski, który w ścisłym finale wykonał utwór zespołu Goya „Tylko mnie kochaj”. 17-latek wystąpi w konkursie „Debiuty” podczas 58. Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Cykl prowadził Artur Orzech.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,60 mln widzów programu „Szansa na sukces. Opole 2021”. TVP2 zdecydowanym liderem