“Światowe rekordy Guinnessa” przegrywają z konkurencją
Trzecią edycję show “Światowe rekordy Guinnessa” ogląda średnio 1,47 mln widzów. To więcej niż program Macieja Dowbora gromadził rok temu, ale Polsat w czasie jego emisji przegrywa z konkurencją.
“Światowe rekordy Guinnessa 3” nadawane są w niedziele o 16.45 począwszy od 9 października br. Po pięciu odcinkach średni udział Polsatu w czasie emisji programu wynosi 12,01 proc. w grupie 4+ i 13,66 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, nadawana jesienią ub.r. druga edycja formatu po pięciu wydaniach miała średnio 1,16 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 11,35 proc. i 13,91 proc. “Rekordy” pokazywane były wówczas jednak w soboty o 17.45. Z kolei w obecnym paśmie emisji show Polsat rok wcześniej gromadził 1,48 mln oglądających i miał 11,90 proc. i 14,65 proc. udziału.
Obecnie w paśmie emisji show Macieja Dowbora Polsat zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP 1, nadająca w tym czasie głównie “Teleexpress” i “Ojca Mateusza”, która osiąga 23,66 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP 2 (“Na dobre i na złe”, “Kultura głupcze!”; 14,56 proc.), a trzeci jest TVN (filmy fabularne; 14,29 proc.). Natomiast w grupie 16-49 Polsat jest trzeci, minimalnie wyprzedza bowiem Dwójkę.
Program oglądają najchętniej mężczyźni, dzieci, osoby w średnim wieku i starsze, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym.
Widownia “Światowych rekordów Guinnessa”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
09-10-2011 | 1 678 504 | 14,77% | 16,72% |
16-10-2011 | 1 189 894 | 10,68% | 12,87% |
23-10-2011 | 1 626 212 | 13,46% | 15,64% |
30-10-2011 | 1 300 102 | 10,19% | 11,39% |
06-11-2011 | 1 532 698 | 11,15% | 12,09% |
Średnia | 1 466 383 | 12,01% | 13,66% |
Oglądalność show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 896 252 | 23,66% | 16,47% |
TVP2 | 1 781 951 | 14,56% | 13,34% |
TVN | 1 748 486 | 14,29% | 18,81% |
Polsat | 1 466 383 | 12,01% | 13,66% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 52,01% | 108 |
Kobiety | 47,99% | 93 | |
Wiek | 4-9 | 4,66% | 79 |
10-15 | 7,82% | 115 | |
16 - 19 | 4,42% | 79 | |
20 - 24 | 5,24% | 67 | |
25 - 29 | 6,62% | 74 | |
30 - 34 | 7,58% | 92 | |
35 - 39 | 8,74% | 119 | |
40 - 44 | 5,57% | 87 | |
45 - 49 | 8,82% | 128 | |
50 - 54 | 10,44% | 130 | |
55 - 59 | 7,59% | 98 | |
60 | 22,51% | 112 | |
Wlk. miasta | Wieś | 48,88% | 125 |
< 50 tys. | 23,89% | 99 | |
50-100 tys. | 7,41% | 86 | |
100-200 tys. | 5,73% | 71 | |
> 200 tys. | 14,09% | 70 | |
Zawód | Top management | 3,87% | 45 |
Pracownicy średniego szczebla | 10,06% | 67 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 27,85% | 139 | |
Emeryci | 29,34% | 114 | |
Inni | 28,87% | 94 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 58,76% | 130 |
Średnie | 22,69% | 77 | |
Wyższe | 6,07% | 48 | |
Inne | 12,48% | 98 |
Dołącz do dyskusji: “Światowe rekordy Guinnessa” przegrywają z konkurencją