Świąteczna oferta Warszawy dociera do 60 proc. Mazowsza
Świąteczna kampania Miasta st. Warszawy, prezentowana na nośnikach Warexpo, dotarła do blisko 60 proc. mieszkańców Mazowsza. Było to możliwe dzięki rozszerzeniu portfolio spółki o powierzchnie CLP na wiatach przystankowych. Dzięki odpowiedniemu doborowi nośników, informacja miejska była widoczna nie tylko w centrum miasta, ale również w dzielnicach obrzeżnych.
Warszawski Festiwal Świąteczny wprowadził na stołeczne ulice niezrównany nastrój. Program wydarzeń oraz życzenia świąteczne dla mieszkańców znalazły się na słupach tradycyjnych TRAFFIC, słupach WARS i SAWA, spektakularnej przestrzeni LED space na skrzyżowaniu linii Metra Warszawskiego, a przede wszystkim na wiatach przystankowych.
- „To jedna z największych kampanii OOH realizowanej przez warszawski ratusz. Z danych dostarczonych przez Gemius wynika, że dzięki wiatom przystankowym, które są nowością w naszym portfolio oraz słupom reklamowym, kampania świąteczna dotarła do 59,65 proc. mieszkańców Mazowsza. Istotną rolę odgrywają te, które położone są w centrach lokalnych obrzeżnych dzielnic miasta, ponieważ skupia się w nich przedświąteczna krzątanina wielu mieszkańców i mieszkanek. W ten sposób reklama zewnętrzna znajduje się blisko odbiorców, towarzysząc im w codziennych zajęciach” – mówi Dawid Niezgoda, szef sprzedaży w Warexpo.
Dopełnieniem kampanii były działania creative OOH, przeprowadzone w weekend 16-17 grudnia. W sześciu lokalizacjach, na odpowiednio przygotowanych słupach TRAFFIC umieszczono interaktywne zawieszki świąteczne w stołecznych barwach. Łącznie do mieszkańców trafiło 18 000 ozdób choinkowych w kształcie syrenki i samochodu Warszawa.
Była to pierwsza bożonarodzeniowa kampania stołecznego ratusza, realizowana na wiatach przystankowych Warexpo. W 2023 roku na mocy umowy powierzenia z Miastem st. Warszawa, nośniki na wiatach przystankowych pokrywające wszystkie dzielnice, dołączyły do portfolio spółki. Od drugiego kwartału 2024 roku powierzchnie reklamowe CLP będą w stałej sprzedaży. Tym samym znacząco zwiększyła się synergia sieci i możliwości dotarcia do odbiorców. Ponadto Warexpo nawiązało współpracę z firmą badawczą Gemius, dzięki czemu, marketerzy uzyskają precyzyjne dane, dotyczące konsumpcji reklamy zewnętrznej.