SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Suzuki promuje model Ignis w klipie Darii Zawiałow „Miłostki” (wideo)

Firma motoryzacyjna Suzuki Motor Poland we współpracy z agencją Communication Unlimited i Sony Music Poland promuje samochód Suzuki Ignis w teledysku „Miłostki” Darii Zawiałow.

Suzuki Motor Poland chce wzmocnić wizerunek marki wśród młodszej grupy docelowej. Dlatego też importer zdecydował się na umieszczenie modelu samochodu Suzuki Ignis w teledysku do nowego singla Darii Zawiałow „Miłostki”.

- Udział naszej marki w teledysku to zupełnie nowa płaszczyzna komunikacyjna dla produktów Suzuki - podkreśla Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Polska.

Za nowy koncept odpowiada agencja Communication Unlimited we współpracy z Sony Music Poland. Produkcją teledysków zajmuje się dom produkcyjny Selfish3.

Firma Suzuki w jednej z ostatnich swoich kampanii, jesienią ub.r. działaniami pod hasłem „Wskaż swój cel” promował model SX4 S-Cross. W grudniu ub.r. importer został oficjalnym sponsorem Związku Piłki Ręcznej w Polsce i reprezentacji Polski mężczyzn i kobiet oraz SuperLigi mężczyzn.

Dołącz do dyskusji: Suzuki promuje model Ignis w klipie Darii Zawiałow „Miłostki” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zizu
nie wiem do kogo adresuje Suzuki ten model samochodu oraz po co ten samochód w tym teledysku, bo równie dobrze mogłoby go nie być.... A jakie wartości marki Suzuki są w tym klipie? no chyba, że to auto dla ludzi odczuwających smutek, samotność i brak zrozumienia. Myślę, że taki ludziom nowy samochód pomoże. Brawo Suzuki :(
odpowiedź