„Supermiasta TV” nowym programem na portalu Wyborcza.pl. Dziennikarze i samorządowcy dyskutują o pandemii
Serwis Wyborcza.pl (Agora) rusza od wtorku, 29 września, z nowym cyklicznym programem: „Supermiasta TV”. Będą w nim dyskutowali na żywo dziennikarze "Gazety Wyborczej” z samorządowcami. Start programu zbiega się z wydaniem kolejnego już specjalnego dodatku do "GW" - magazynu „Supermiasta”.
Tematem przewodnim nowego numeru będą miasta w czasie pandemii - jak samorządy i mieszkańcy radzą sobie z wyzwaniami ostatnich miesięcy. Tego samego dnia "Gazeta Wyborcza" zaprasza też na premierę nowego programu online – „Supermiasta TV”. Program będzie dostępny na Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika na Facebooku - głównym i wydań lokalnych w godz. 12.00-12.45. Redakcja będzie rozmawiać na żywo z gośćmi o tym, co się dzieje w polityce, miastach i Polsce.
Pierwszym gościem "Supermiasta TV" będzie Tadeusz Truskolaski, prezydent Białegostoku i prezes zarządu Unii Metropolii Polskich. W drugiej części pojawią się łączenia z szefami redakcji lokalnych „Wyborczej": Paulą Skalnicką-Kirpszą, redaktor naczelną "Gazety Wyborczej Poznań" i Dariuszem Kortko, redaktorem naczelnym "Gazety Wyborczej Katowice". Rozmowy poprowadzi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej".
"Supermiasta" w "Gazecie Wyborczej"
"Supermiasta" to tytuł akcji prowadzonej przez "Gazetę Wyborczą" od połowy marca br. W jej ramach odbył się m.in. plebiscyt, zorganizowany z okazji 30-lecia pierwszych w historii III RP wyborów do rad gmin. Czytelnicy i internauci oddali w nim ponad 39 tys. głosów, wskazując największe sukcesy swoich miast od 1990 r. Ważną częścią akcji mają być też publikacje: czytelnicy lokalnych wydań "Gazety Wyborczej" i serwisów lokalnych Wyborcza.pl poznali już dzięki nim m.in. listę ok. 200 miejsc i inicjatyw, które są dumą poszczególnych miejscowości.
Akcję "Supermiasta" wspiera autopromocja w wydaniach "Gazety Wyborczej", na Wyborcza.pl i na profilach redakcji w mediach społecznościowych.
„Gazeta Wyborcza” na koniec czerwca br. miała 243 tys. subskrybentów swojej oferty cyfrowej.
Dołącz do dyskusji: „Supermiasta TV” nowym programem na portalu Wyborcza.pl. Dziennikarze i samorządowcy dyskutują o pandemii