Ströer Digital Media oferuje kampanie reklamowe z gwarancją viewability
Agencja reklamy internetowej Ströer Digital Media wprowadza do oferty kampanie reklamowe z gwarancją viewability. Za pomiar odpowiada firma Meetrics GmbH.
Z nowo wprowadzonego produktu korzystają już wybrani klienci Ströer Digital Media. Oferta jest jednak dostępna dla wszystkich - obejmuje szereg kategorii (m.in. Kobieta, Technologia i Motoryzacja), o łącznym potencjale 591 mln odsłon miesięcznie. Za pomiar widoczności reklamy odpowiada firma Meetrics GmbH.
– Już od roku korzystamy z narzędzia Meetrics, które umożliwia nam pogłębioną analizę i optymalizację widoczności wszystkich realizowanych u nas kampanii. Dzięki temu mamy szczegółową wiedzę nt. poziomu i czasu widoczności kreacji reklamowej na ponad 400 reprezentowanych przez nas stronach. Po przeprowadzonym wspólnie z wieloma wydawcami procesie dostosowania witryn pod nowe standardy, stworzyliśmy produkt, który zagwarantuje naszym klientom wysoki poziom widoczności reklamy i jakości ruchu – mówi Jakub Wilczak, head of AD operations w Ströer Digital.
Viewability to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Wedle przyjętych w ubiegłym roku standardów IAB Polska tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy (w przypadku reklamy video jest to 50 proc. kreacji widoczne przez 2 sekundy).
W portfolio klientów Ströer Digital Media znajdują się m.in. serwisy z grupy Motor-Presse Polska czy Silesion.pl.
Dołącz do dyskusji: Ströer Digital Media oferuje kampanie reklamowe z gwarancją viewability