Sprzedano już 10 tys. biletów do strefy kibica na PGE Narodowym, klienci Biedronki moga je kupić 50 proc. taniej
W ciągu 36 godzin sprzedano pierwszą pulę 10 tys. biletów do Narodowej Strefy Kibica na stadionie PGE Narodowy na pierwsze mundialowe spotkanie Polaków z Senegalem. Dla klientów Biedronki przygotowano specjalną ofertę, w ramach której mogą kupić bilety 50 proc. taniej.
Pierwsza pula biletów przeznaczona była na mecz Polski z Senegalem 19 czerwca br. - Spodziewaliśmy się bardzo dużego zainteresowania biletami, dlatego zdecydowaliśmy się wypuszczać je do sprzedaży w transzach, aby dać wszystkim miłośnikom piłki nożnej równe szanse na wejście do Narodowej Strefy Kibica. Jesteśmy w stanie zgromadzić na PGE Narodowym około 75 tysięcy kibiców, już teraz widzimy jednak, że chętnych, by obejrzeć transmisję meczu na PGE Narodowym może być znacznie więcej - mówi Alicja Omięcka, Prezes PGE Narodowego.
W pierwszej puli było 10 tysięcy biletów, a ich sprzedaż odbywała się za pośrednictwem sklepu internetowego PGE Narodowego oraz w kasach areny. Druga pula biletów zostanie udostępniona 8 czerwca, jednak tym razem w innym kanale sprzedaży - w sklepach Biedronka.
Promocja z biletami w sklepach Biedronka
Klienci Biedronki będą mogli nabyć specjalne vouchery pozwalające na odbiór biletów z 50 proc. rabatem, jeśli dokonają jednorazowych zakupów za co najmniej 50 zł w jednym z ok. 200 sklepów sieci w Warszawie i okolicach. W sumie dla klientów Biedronki przygotowanych jest 60 tysięcy biletów.
Dzięki unikalnym kodom klienci Biedronki mogą nabyć bilety do Narodowej Strefy Kibica w specjalnych cenach: 5, 10 i 15 zł w zależności od sektora. Promocja trwa od 8 do 16 czerwca w sklepach Biedronki w Warszawie i 41 okolicznych miejscowościach. Odbioru biletów na podstawie kodu dokonywać będzie można za pomocą sklepu internetowego PGE Narodowego. Sieć Biedronka jest również sponsorem głównym wydarzenia na PGE Narodowym oraz oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.
Podczas jednorazowych zakupów za 50 zł w jednym z ok. 200 sklepów w Warszawie i okolicach - z uwzględnieniem produktów standardowo wyłączonych z promocji, takich jak alkohole mocne, papierosy czy artykuły żywienia początkowego - klienci mogą nabyć do 10 kodów wymienialnych na bilety.
Dołącz do dyskusji: Sprzedano już 10 tys. biletów do strefy kibica na PGE Narodowym, klienci Biedronki moga je kupić 50 proc. taniej