Streetcom znów promuje orzeszki Nic Nac’s
Rusza drugi etap kampanii promocyjnej orzeszków Nic Nac's opartej na marketingu rekomendacji. Akcję – podobnie jak jej pierwszą odsłonę – realizuje agencja Streetcom.
Startująca obecnie kampania promocyjnej orzeszków Nic Nac's wykorzystuje podobne mechanizmy, jak jej pierwsza odsłona, która została zrealizowana jesienią ubiegłego roku (więcej). Tym razem zasięg akcji zostaje poszerzony o kolejne miasta, a konkursy promujące tę markę będą prowadzone w serwisach społecznościowych Facebook i Epuls. Jednak przede wszystkim grupa osób w wieku 16-29 lat otrzyma paczki orzeszków Nic Nac's – po 6 dla siebie i po 30 dla swoich znajomych.
Akcję – zaplanowaną na 5 tygodni – prowadzi agencja Streetcom Word of Mouth Media.
Dołącz do dyskusji: Streetcom znów promuje orzeszki Nic Nac’s