Strategia cenowa British Airways w Europie
Linie lotnicze British Airways rozpoczęły w całej Europie kampanię promocyjną nowych cen połączeń do Londynu Gatwick.
Jest to kolejny etap strategii mającej na celu regularne upraszczanie i uelastycznianie oferty British Airways. Wprowadzając systematyczne udogodnienia w taryfach i serwisach, British Airways dostosowuje się do zmian na rynku lotniczym i rosnących wymagań pasażerów, podano w komunikacie.
W ramach obecnie prowadzonej w całej Europie kampanii British Airways obniżyły ceny biletów do Londynu Gatwick. Najniższa cena połączenia z Krakowa do Londynu została zmniejszona o ponad 60%. Teraz taryfy rozpoczynają się od już od 50 zł. W całej Europie do marca 2007 roku dostępnych będzie blisko 2 miliony miejsc
w najkorzystniejszych cenach.
Kampania promocyjna skierowana do mieszkańców Krakowa i Małopolski prowadzona jest w początkowej fazie on-line - głównie Onet.pl wspomagany przez słowa kluczowe na Google. Działania promocyjne będą trwały do końca sierpnia.
Akcję wspierają działania PR.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest Zenith Optimedia a kreacje kampanii stworzyła agencja Bartle Bogle Hegarty z Londynu.
Dołącz do dyskusji: Strategia cenowa British Airways w Europie