STGR Stargraphics wprowadza na polski rynek Promocom
STGR Stargraphics Creative Services rozpoczęła współpracę z irlandzką firmą Promocom.
Głównym obszarem działalności Promocom na rynku polskim są gry losowe, konkursy oraz loterie.
W maju br. STGR przeprowadziła akcję wprowadzającą (zdrapki w dzienniku Fakt), która wykazała, że Polska jest doskonałym rynkiem dla tego typu aktywności. Główną nagrodą w konkursie jest sportowy samochód BMW Z4, a nagrody uzupełniające to między innymi 20.000 zł, telewizory plazmowe oraz zestawy kina domowego, PlayStation 2 i wiele innych. Z uwagi na duży response akcji, Promocom planuje w najbliższym czasie uruchomienie kolejnych konkursów - podano w komunikacie.
Agencja STRG odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę klienta obejmującą zarówno kreację jak i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: STGR Stargraphics wprowadza na polski rynek Promocom