SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

STGR Stargraphics wprowadza na polski rynek Promocom

STGR Stargraphics Creative Services rozpoczęła współpracę z irlandzką firmą Promocom.

Głównym obszarem działalności Promocom na rynku polskim są gry losowe, konkursy oraz loterie.

W maju br. STGR przeprowadziła akcję wprowadzającą (zdrapki w dzienniku Fakt), która wykazała, że Polska jest doskonałym rynkiem dla tego typu aktywności. Główną nagrodą w konkursie jest sportowy samochód BMW Z4, a nagrody uzupełniające to między innymi 20.000 zł, telewizory plazmowe oraz zestawy kina domowego, PlayStation 2 i wiele innych. Z uwagi na duży response akcji, Promocom planuje w najbliższym czasie uruchomienie kolejnych konkursów - podano w komunikacie.

Agencja STRG odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę klienta obejmującą zarówno kreację jak i zakup mediów.

Dołącz do dyskusji: STGR Stargraphics wprowadza na polski rynek Promocom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl