Step Records, Disco Polo Lajf i tvnpl najpopularniejsi na YouTubie, teledysk Sylwii Grzeszczak najczęściej oglądany
We wrześniu najpopularniejszym kanałem tematycznym na polskim YouTubie był Step Records, najwięcej subskrybentów ma SA Wardega, najczęściej oceniany był Blowek, a najchętniej oglądanym wideo okazał się teledysk do piosenki „Tamta dziewczyna” Sylwii Grzeszczak - wynika z zestawienia YouTube Trends firmy Sotrender.
Cykliczny ranking opracowany przez Sotrender obejmuje wyniki uzyskane przez czołowych twórców i kanały obecne na polskim YouTubie.
W raporcie zaznaczono, że obserwowane przez Sotrender kanały średnio zwiększyły liczbę subskrybentów o 4 proc., jednak użytkownicy rzadziej komentowali (liczba komentarzy spadła o 12 proc. w stosunku do sierpnia) i rzadziej wyświetlali filmy. Natomiast średnia liczba nowych filmów na kanale spadła o 5 proc. w zestawieniu z sierpniem.
Największą liczbę odsłon (ponad 37,5 mln) zanotował kanał Step Records, który wyprzedził w tej kategorii Disco Polo Lajf (ponad 20,8 mln odsłon) oraz tvnpl (z górą 18 mln odsłon).
Najwięcej (awans o 39 pozycji) zyskał kanał programu The Voice of Poland, który zgromadził niemal 16 mln odsłon.
Kanałem legitymującym się we wrześniu br. największą liczbą subskrybentów był SA Wardega (ponad 3,4 mln, wzrost o 0,04 proc.), za nim znalazł się Abstrachuje TV (ponad 2,3 mln, wzrost o 1 proc.) oraz reZigiusz (więcej niż 2,2 mln subskrybentów, wzrost o 1 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem).
Najbardziej aktywni we wrześniu okazali się odbiorcy kanału Blowek, którzy pozostawili z górą 31,8 tys. komentarzy. Mniejszą aktywność (26,4 tys. komentarzy) zanotował kanał wideoprezentacje, na trzecim miejscu w tej kategorii jest kanał ZWG (ponad 18,5 tys. komentarzy).
W sumie najwięcej odsłon od początku swojego funkcjonowania zgromadził kanał Step Records – z górą 1,6 mld. To jeden z dwóch kanałów legitymujących się liczbą odsłon przekraczającą miliard – drugim jest ProstoTV (ponad 1,1 mld). Trzeci w zestawieniu SA Wardega posiada w całej swojej historii ponad 624 mln odsłon, ale przy o wiele mniejszej liczbie filmów niż wspomniani liderzy.
We wrześniu najchętniej oglądanym polskim wideo na YouTube był teledysk do piosenki „Tamta dziewczyna” Sylwii Grzeszczak z wynikiem przekraczającym 6,3 mln odsłon. Na drugim miejscu znalazł się LP („Lost On You”) obejrzany z górą 5,7 mln razy. Podium zamyka wideo do utworu „Error” Natalii Nykiel z wynikiem ponad 4,7 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Step Records, Disco Polo Lajf i tvnpl najpopularniejsi na YouTubie, teledysk Sylwii Grzeszczak najczęściej oglądany