Startuje "Machina Sport&Style"
Ukazuje się właśnie pierwszy numer czasopisma "MachinaSport&Style" - lifestylowego miesięcznika o sporcie. Wydającaczasopismo Platforma Mediowa Point Group chce wykorzystać w tensposób popularność marki "Machina" i pozyskać czytelnikówniekoniecznie śledzących na bieżąco tabele rozrywek, aleinteresujących się sportem i prowadzących aktywny tryb życia.
- "Machina Sport&Style" nie jest typowym pismem dla kibiców.Kierujemy ją do osób zainteresowanych sportem i aktywnych, ale dlaktórych sport to coś więcej niż tabele z wynikami i kolejne rekordy- mówi Robert Pstrokoński, wiceprezes Media Point Group, wydawcy"Machiny Sport&Style". Dodaje, że osób takich jest coraz więceji prawdopodobnie przez najbliższe 5 lat liczba ta będzierosnąć.
Machina Sport&Style" jest kolejnym elementem strategiiPlatformy Mediowej Point Group polegającej na wykorzystaniu silnegobrandu mediowego "Machiny" do pozyskania nowych grup czytelników. Wtym przypadku adresatem są młodzi i aktywni mieszkańcy miast,którzy interesują się sportem i którzy sami uprawiają aktywnąrekreację
Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, które mówią o swoich nietylko sportowych pasjach oraz celebrities, którzy mówią o swoichsportowych pasjach. W pierwszym numerze znalazła się sesja JakubaBłaszczykowskiego i wywiad z Maciejem Żurawskim, a także sportowezdjęcia Tomasza Gudzowatego.
Redaktorem prowadzącym "Machiny Sport&Style" jest KatarzynaNazarewicz-Sosinska. Magazyn ma też radę patronacko-programową, wktórej oprócz redaktora naczelnego "Machiny" Piotra Metza i prezesaspółki Sport24.pl Artura Racickiego, zasiadają Mariusz Czerkawski,Wojciech Brzozowski i Maciej Kurzajewski.
Wydaniu "Machiny Sport&Style" towarzyszy kampania promocyjnaw internecie, m.in. w portalach Sport24.pl, WP, Interia, O2.pl,Filmweb, oraz w czasopismach "Machina", "Film" i "Dlaczego?".
Dołącz do dyskusji: Startuje "Machina Sport&Style"