Starsi użytkownicy widzą więcej reklam w sieci
Starsi użytkownicy internetu widzą w sieci o wiele więcej reklamniż ich dzieci czy wnukowie.
Tak wynika z przeprowadzonego przez firmę Nielsen Onlinebadania, które walczy z powszechnym przekonaniem, że młodszepokolenie zakochane w serwisach społecznościowych i komunikatorachinternetowych jest stale bombardowane banerami reklamowymi.
Okazuje się, że dzieci w wieku od 2 do 11 lat są narażone nanajmniejszą liczbę reklam gdy odwiedzają przeznaczone dla nichstrony - informuje serwis Media Life.
Również nastolatki (12 - 17 lat) widzą mniej reklam w porównaniuze starszymi pokoleniami internautów, nawet pomimo tego, żestanowią oni największą grupę wiekową w serwisie społecznościowymMySpace.
Badanie Nielsen Online pokazuje, że im bardziej niszowa stronainternetowa, przyciągająca mniejszą liczbą użytkowników, tym więcejjest na niej reklam. A ponieważ internauci w wieku 65 lat i więcejczęsto kierują się na tego typu witryny, to są oni narażeni nanajwiększą liczbę reklam.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Starsi użytkownicy widzą więcej reklam w sieci