SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom osiągnął w 2008 roku 25 proc. wzrost wartości budżetów

Dom mediowy Starcom osiągnął w 2008 r. 25 proc. wzrost wartości obsługiwanych budżetów, a do grona klientów agencji dołączyły 24 firmy.

Na ten wynik częściowo miały wpływ większe budżety stałych klientów. Miały też na to wpływ inwestycje reklamowe klientów pozyskanych przez Starcom w 2007 roku.

Do grona firm, które rozpoczęły współpracę ze Starcomem w ub.r. dołączyły m.in.: Samsung, Allianz Bank, Levi's Polska, Felix Polska, Time SA, Murator i Onet.pl, Polska Telefonia Cyfrowa.

Dołącz do dyskusji: Starcom osiągnął w 2008 roku 25 proc. wzrost wartości budżetów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl