Star Media z Columbusem
Dom Mediowy Star Media znalazł się w gronie członków organizacji Columbus Media International.
Columbus został założony w 2006 roku - jest stowarzyszeniem grupującym niezależne firmy z branży reklamowej na całym świecie i stanowi najpoważniejszą alternatywę dla sieciowych korporacji. Obecnie zrzesza 19 firm, które mają 39 oddziałów działających od Tokio po Los Angeles. Centralne biura Columbusa działają w Londynie i Nowym Jorku. Szacowany kapitał wszystkich członków grupy wynosi obecnie ponad 4 mld USD, co lokuje ją w gronie 10 największych graczy na światowym rynku reklamowym. Aby działać skutecznie, przedstawiciele grupy uczestniczą w regularnych spotkaniach, podczas których wymieniają doświadczenia oraz wyznaczają sobie nowe cele. Ostatnie spotkanie odbyło się w maju w Amsterdamie, kolejne zaplanowane jest na wrzesień w Nowym Jorku.
"Podmioty wchodzące w skład Columbus Media International zachowują pełną samodzielność, mogą jednak razem startować w globalnych przetargach i uczestniczyć we wspólnych programach badawczych" - mówi Adam Łapiński, prezes Star Media - "Dzięki temu nie rezygnujemy z elastycznego podejścia do klientów i jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku. Korzystamy też z doświadczeń takich gigantów, jak amerykański Horizon Media, którego roczne obroty wynoszą ponad miliard dolarów. Dla Star Media to dodatkowo wielkie wyróżnienie - Columbus działa na zasadzie elitarnego klubu, do którego nie można po prostu przyjść - trzeba zostać zaproszonym. W każdym kraju Columbus wybiera tylko jeden, najlepszy dom mediowy".
Dołącz do dyskusji: Star Media z Columbusem