Stańko, Smolik i Waglewski reklamują Męskie Granie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serii koncertów Męskie Granie. W akcji biorą udział artyści, którzy wystąpią w tym projekcie.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa koncertów Męskie Granie w czarno-białej stylistyce pokazuje muzyków, którzy wezmą w nich udział. W tak w 30-sekundowym spocie występują Tomasz Stańko, Wojciech Waglewski, Maciej Maleńczuk, Abradab, Fisz i Smolik. Przekaz zawiera też informację, że projekt – zaplanowany na lipiec i sierpień – jest sponsorowany przez markę Żywiec.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, obejmując kanały ogólnopolskie i tematyczne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Stańko, Smolik i Waglewski reklamują Męskie Granie (wideo)