SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stacje Disneya i Cartoon tracą, Nick o 120 proc. do góry

Wszystkie trzy najpopularniejsze kanały dziecięce: Disney Channel, Disney XD i Cartoon Network zanotowały w marcu br. spadki oglądalności. Najwięcej straciło jednak CBeebies, a zdecydowanym liderem wzrostu był Nickelodeon.

Disney Channel zajmujący pozycję lidera miał w marcu br. 0,97 proc. udziału w rynku, o 11,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji znalazł się Disney XD z wynikiem 0,83 proc. (spadek o 14 proc.), a trzeci był Cartoon Network (0,76 proc., spadek o 14,8 proc.).

Wzrost (i to największy w rankingu) zanotował dopiero zajmujący czwartą pozycję Nickelodeon. Jego udział wzrósł o 120,4 proc. do 0,66 proc., co dało mu awans z miejsca szóstego. Największy spadek dotknął natomiast kanału CBeebies, który w lutym br. zniknął z oferty Cyfrowego Polsatu, dołączając jedynie do oferty mniejszej platformy N. Jego udział zmalał o 81,6 proc. do 0,09 proc., co spowodowało spadek z miejsca piątego na ósme.

marzecwszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Disney Channel69 9641,10163 0650,973
Disney XD61 5160,96853 9030,832
Cartoon Network56 7790,89449 4140,762
Nickelodeon18 9770,29942 7210,659
MiniMini49 1770,77435 2180,543
Polsat JimJam18 6170,29329 0200,448
Boomerang14 5750,22922 8230,352
BBC CBeebies31 4530,4955 9180,091
ZigZap/Hyper7 3760,1165 7280,088


Biorąc pod uwagę widzów między 4. a 15. rokiem życia pierwsza trójka była taka sama – liderem był Disney Channel z udziałem na poziomie 5,88 proc., notując spadek o 15,3 proc., a dalej znalazły się: Disney XD (5,83 proc., spadek o 14,1 proc.) i Cartoon Network (5,23 proc., spadek o 217 proc.). Największym wzrostem - tak jak w grupie 4+ - pochwalić się może Nickelodeon, a największa strata dotknęła CBeebies.

marzecwszyscy 4-15
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Disney Channel38 8686,93933 1065,878
Disney XD38 0066,78532 8235,828
Cartoon Network35 2826,29929 4375,227
Nickelodeon12 5862,24726 6304,728
MiniMini24 0974,30214 6102,594
Polsat JimJam7 8981,41012 5212,223
Boomerang7 5221,34312 4002,202
BBC CBeebies13 3722,3872 6610,472
ZigZap/Hyper3 5450,6332 2130,393


Największą popularnością w najchętniej oglądanym kanale dziecięcym – stacji Disney Channel – cieszył się w zeszłym miesiącu film “Garbi – Super Bryka”. Obejrzało go 380 tys. widzów.

Raport top programów
Disney Channelwszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
GARBI - SUPER BRYKA/FILM USA/381 2805,617
PIEKNA I BESTIA /FILM ANIM.USA/362 4612,340
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE 336 4382,446
HANNAH MONTANA /SER./242 4691,783
PRZYGODY TIMMYEGO /SER/235 6882,632
TANIEC RZADZI! /SER.KOM.USA/231 3671,534
16 ZYCZEN /FILM FAM.KAN.USA/225 0191,400
POWODZENIA CHARLIE /SER/220 6763,797
FINEASZ I FERB /SER.ANIM.USA/216 3114,012
H2O /SER.OBYCZ.AUSTRAL/214 1462,002

 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Stacje Disneya i Cartoon tracą, Nick o 120 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl