Sprzedaż reklam tylko przez Biuro Sprzedaży Time
Od 1 lutego zakupy czasu reklamowego w stacjach należących do GrupyRadiowej Time mogą być dokonywane jedynie bezpośrednio w BiurzeSprzedaży Time SA.
- Decyzja ta podyktowana jest koniecznością dostosowania serwisusprzedażowego do zakresu oferowanych usług oraz korzyściami dlaklientów i reprezentujących ich agencji, jakie wynikają zzawierania umów bezpośrednio z Time SA - czytamy w komunikacie.
W 2008 r. Time SA oprócz sprzedaży czasu reklamowego swoichstacji wprowadził na rynek rozwiązania z zakresu planowaniakampanii radiowych oraz budowania celowych ofert cross-mediowychwykorzystujących on-line, prasę, radio oraz eventy muzyczne.
Sprzedaż czasu reklamowego w ramach pakietów, w tym: DrapaczChmur i Drapacz Chmur Young pozostaje na tych samych zasadach, co w2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż reklam tylko przez Biuro Sprzedaży Time