SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż kart przedpłaconych wzrosła o do ok. 700 tys. szt. w 2009 r.

Sprzedaż przedpłaconych kart płatniczych w Polsce wzrosła w 2009 r. o 10% do ok. 700 tys., szacuje Grupa Bonus. Oczekuje ona dalszego wzrostu popularności takich kart w tym roku.

"Jeśli chodzi o polski rynek - w 2009 roku sprzedaż przedpłaconych kart płatniczych w Polsce wzrosła o 10% w stosunku do roku 2008 i osiągnęła poziom ok. 700 tys. […] Patrząc na rosnące zainteresowanie różnego rodzaju kart przedpłaconych w ostatnich latach w Polsce, oraz bogactwo oferty nie ma wątpliwości - rok 2010 będzie rokiem rozwoju dla tego sektora rynku" - głosi komunikat firmy.

Należąca do Grupy Bonus spółka Bonus Systems Polska jako pierwsza w Polsce wprowadziła na rynek w 2003 roku elektroniczną kartę przedpłaconą. Obecnie Grupa jest krajowym liderem, jeśli chodzi o liczbę wydawanych kart i ich rodzaje. Dotychczas specjalizowała się przede wszystkim w dostarczaniu kart przeznaczonych dla sektora B2B. W minionym roku w ofercie grupy znalazły się indywidualne przedpłacone karty podarunkowe Go Free i Go Smile.

"Od lat największy rynek kart prepaid stanowią Stany Zjednoczone, ale popularność kart szybko rośnie także w Europie, gdzie szacuje się, że wartość rynku kart podarunkowych w 2010 roku przekroczy 20 mld euro, a w samej Francji - 5 mld euro" - podano też w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż kart przedpłaconych wzrosła o do ok. 700 tys. szt. w 2009 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl