Sprzedaż głównych dzienników ogólnopolskich znowu spadła
Sprzedaż większości ogólnopolskich dzienników zanotowała w lipcu spadek w stosunku do stanu sprzed roku, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
"Gazeta Wyborcza" wydawana przez Agorę utrzymała się w lipcu na pozycji lidera dzienników opinii. Choć zanotowała znaczący spadek w kategorii "sprzedaż ogółem" (o 9,8% do 267 293 egz.), to i tak spisywała się nieco lepiej od bezpośredniej konkurencji. Wydawana przez Presspublica "Rzeczpospolita" miała w lipcu 91 446 egz. "sprzedaży ogółem", czyli o 15,36% mniej niż przed rokiem. Wynik "Dziennika Gazety Prawnej" pogorszył się o 16,76% r/r do 69 340 egz.
Liderem całego rynku pozostaje tabloid "Fakt", wydawany przez Ringier Axel Springer Polska. Jego "sprzedaż ogółem" w lipcu spadła o 12,59% r/r do 379 382 egz. Sprzedaż "Super Expressu" należącego do grupy Murator spadła o 4,26% r/r do 169 848 egz.
Wśród tytułów ujętych w zestawieniu wzrost zanotował tylko "Przegląd Sportowy".
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż głównych dzienników ogólnopolskich znowu spadła