„Naj” wyprzedził „Panią Domu” w październiku. Sprzedaż dwutygodników poradnikowych
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w październiku ub.r. była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2016 roku wyniosła 192 004 egz. i w porównaniu do października 2015 roku zmalała o 11,63 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,13 proc. do 143 064 egz.
Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 80 725 egz., po jednak spadku o 9,64 proc.
Na czwarte miejsce spadła z kolei „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 68 563 egz., notując stratę wynoszącą 29,43 proc. - największą w zestawieniu.
październik | Dynamika | ||||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 266 905 | 192 004 | 192 004 | 301 405 | 217 268 | 217 268 | -11,63% |
Tina | 247 968 | 143 064 | 143 064 | 287 453 | 183 712 | 183 712 | -22,13% |
Naj | 151 598 | 80 725 | 80 725 | 179 371 | 89 336 | 89 336 | -9,64% |
Pani Domu | 116 055 | 68 654 | 68 563 | 152 949 | 97 248 | 97 157 | -29,43% |
W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. też wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem a najwięcej stracił „Naj” - było to 10,81 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 266 905 | 192 004 | 192 004 | 269 430 | 206 982 | 206 982 | -7,24% |
Tina | 247 968 | 143 064 | 143 064 | 252 972 | 154 501 | 154 351 | -7,31% |
Naj | 151 598 | 80 725 | 80 725 | 154 955 | 90 661 | 90 511 | -10,81% |
Pani Domu | 116 055 | 68 654 | 68 563 | 117 675 | 74 161 | 74 070 | -7,43% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Naj” wyprzedził „Panią Domu” w październiku. Sprzedaż dwutygodników poradnikowych