„Tina” nowym liderem sprzedaży w lutym. Wszystkie tytuły ze spadkami
Nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lutym br. została „Tina”, która wyprzedziła „Przyjaciółkę”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tiny” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2018 roku wyniosła 184 692 egz. i w porównaniu do lutego 2017 roku zmniejszyła się o 6,65 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Dwutygodnik ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą lokatę spadła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 21,51 proc. do 157 308 egz.
Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 118 156 egz., po spadku o 9,74 proc.
Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 54 336 egz., notując stratę w wynoszącą 24,52 proc. - największą w zestawieniu.
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogło „Naj” - było to 52,48 proc.
Z kolei największy spadek - o 10,61 proc. - zanotowała „Pani Domu”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tina” nowym liderem sprzedaży w lutym. Wszystkie tytuły ze spadkami