„Sprawdź czas” w kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego
W internecie rozpoczęła się druga odsłona wiosennej kampanii reklamowej Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sprawdź czas w EFL”, przygotowały agencje Brand Garden i Artegence.
Kampania pod hasłem „Sprawdź czas w EFL” ” w przewrotny sposób podkreśla, że w Europejskim Funduszu Leasingowym leasing jest dostępny w bardzo krótkim czasie. Ponadto firma przekonuje, że klientom starającym się o finansowanie oferuje indywidualnie ustanowiony kalendarz spłat zadłużenia.
W pierwszej odsłonie akcji promowana była oferta „Leasing Europejski. Praca dla młodych” (zobacz szczegóły).
Obecnie kampania jest prowadzona w internecie. Zaczęła się 21 maja i potrwa do końca sierpnia.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Brand Garden, a przygotowaniem reklam i zakupem mediów zajęła się agencja Artegence.
Dołącz do dyskusji: „Sprawdź czas” w kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego