Speedo w reklamach w Eurosporcie będzie zachęcać kibiców kolarstwa do pływania
Stacja telewizyjna Eurosport i marka Speedo nawiązały współpracę, w ramach której Eurosport poprowadzi kampanię Speedo podczas największych imprez kolarskich tego lata. Działania, zachęcające kolarzy do treningów pływackich, będą realizowane w telewizji i internecie.
Speedo jest producentem strojów i sprzętu przeznaczonego dla pływaków. W ramach nowej kampanii marka chce przekonać osoby uprawiające kolarstwo, że pływanie może być ważnym i pożytecznym elementem ich treningów.
W ramach porozumienia pomiędzy Speedo a stacją Eurosport zostaną zrealizowane rozmaite działania reklamowe. Europejska kampania potrwa od czerwca do września br. i obejmie m.in. emisję billboardów sponsorskich podczas wyścigów kolarskich- Critérium du Dauphiné (w dniach 5-12 czerwca) i Tour de France (w dniach 2-24 lipca).
Kampania obejmie również produkcję innych materiałów. Będą to m.in. ekskluzywne wywiady z australijskim kolarzem Richie Portem i 60-sekundowe filmy wideo, które znajdą się na antenie Eurosportu. Treści te zostaną wyprodukowane przez zespół Eurosportu i wyemitowane podczas transmisji z najważniejszego wyścigu kolarskiego na świecie - Tour de France.
Część działań będzie też realizowana w internecie, gdzie zostaną wyemitowane takie formaty jak banery i reklamy wideo publikowane na stronach Eurosport.com. Czytelnicy zobaczą również wywiad z Richie Portem, w którym kolarz opowiadać będzie o wyścigu Tour de France, a także udzieli cennych wskazówek treningowych łączących kolarstwo i pływanie.
- Kolarskie transmisje Eurosportu oglądają miliony kibiców w całej Europie. Do tych właśnie osób chcielibyśmy się zwrócić, promując Speedo Fit. Widzowie Eurosportu wykazują świadome zainteresowanie aktywnością fizyczną, a większość z nich uprawia co najmniej dwie dyscypliny. Doskonale spełniają więc nasze oczekiwania wobec grupy docelowej - podkreśla Jamie Cornforth, wiceprezes ds. produktu i marketingu w Speedo International.
Dołącz do dyskusji: Speedo w reklamach w Eurosporcie będzie zachęcać kibiców kolarstwa do pływania