Specjalne wydanie "Gazety Wyborczej"
1 czerwca, w związku z Dniem Dziecka 'Gazeta Wyborcza' ukazała się w specjalnej edycji.
Ogólnopolski grzbiet „Gazety” został obłożony czterostronicową okładką reklamową.
- Dzięki dochodowi z tej reklamy sfinansujemy marzenia ciężko chorych dzieci, którymi opiekuje się fundacja ”Mam Marzenie” oraz wesprzemy Zachodniopomorskie Hospicjum dla Dzieci. Ta wyjątkowa forma reklamy została wykorzystana po raz pierwszy w historii „Gazety” za względu na charytatywny cel przedsięwzięcia.
Wybór fundacji, którym przekażemy pieniądze nie jest przypadkowy – naszym celem było wsparcie jasnych i konkretnych celów związanych z dziećmi. Aby dokonać najtrafniejszego wyboru „Gazeta” poprosiła o pomoc redakcje lokalne, które przedstawiły listę propozycji spełniających założenia pomysłodawców akcji - czytamy w komunikacie prasowym.
Partnerem „Gazety” w akcji jest Toyota Motor Poland CO., LTD. Sp. z o.o., która kupiła powierzchnię reklamową.
Dołącz do dyskusji: Specjalne wydanie "Gazety Wyborczej"