„Spalaj kalorię, a nie benzynę” w kampanii Ministerstwa Środowiska
Rozpoczęła się kampania społeczna „Na krótkie dystanse wybierz inne ogumienie. Oszczędź sobie i środowisku. Spalaj kalorię, a nie benzynę”. Akcję na zlecenie Ministerstwa Środowiska przygotowała agencja reklamowa Adwertajzing.
Kampania pod hasłem „Na krótkie dystanse wybierz inne ogumienie. Oszczędź sobie i środowisku. Spalaj kalorię, a nie benzynę” ma na celu promocję racjonalnego korzystania z samochodów osobowych. Poszczególne przekazy w ramach akcji zachęcają m.in. do częstszego korzystania z komunikacji miejskiej, jeżdżenia na rowerze i chodzenia piechotą.
Akcja jest prowadzona od 16 do 22 września w ramach programu społecznego obejmującego całą Unię Europejską. Jego kulminacją będzie Europejski Dzień bez Samochodu. W Polsce działania reklamowe są prowadzone w radiu (Radio Złote Przeboje, RMF FM, Radio ZET, Radio Eska, Radio Vox, Radio Planeta, Radio Wawa, Radio Plus, Radio Pin, stacje regionalne), internecie, na outdoorze (plakaty, naklejki, spoty na dworcach kolejowych) oraz w formie festynów i promocji komunikacji miejskiej i wypożyczania rowerów.
Akcję przygotowała agencja reklamowa Adwertajzing, która wygrała dotyczący tego przetarg zorganizowany przez Ministerstwo Środowiska.
Dołącz do dyskusji: „Spalaj kalorię, a nie benzynę” w kampanii Ministerstwa Środowiska
Zróbcie wreszcie jakąś porządną kampanię o domowym wyrobie lodów. Instrukcję może przedstawić Tusk, Piskorski, Karnowski, Grobelny lub minister środowiska. Przepis może zaczynać się tak: bierzemy dwie bańki od podatników...
Zróbcie wreszcie jakąś porządną kampanię o domowym wyrobie lodów. Instrukcję może przedstawić Tusk, Piskorski, Karnowski, Grobelny lub minister środowiska. Przepis może zaczynać się tak: bierzemy dwie bańki od podatników...
Dlaczego kampania trwała tak krótko? O takiej inicjatywie powinno być mówione wszem i wobec wszystkich i to co chwilę.
Pozdrawiam
Grzegorz