Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem
W kwietniu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera niezmiennie dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku wyniosła 154 569 egz. W porównaniu do kwietnia 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 11,52 proc.
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 19,09 proc. do 72 496 egz.
Na ostatniej lokacie podium znalazł się również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Bravo Girl”, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,30 proc. do poziomu 57 713 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 154 569 | 174 686 |
Fun Club | 72 496 | 89 605 |
Bravo Girl | 57 713 | 80 489 |
Twist | 55 534 | 73 532 |
W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 6,46 proc.) pochwalić się mógł „Fun Club”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Twist” (Wydawnictwo Bauer) - było to 21,47 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | kwiecień | marzec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 154 569 | 149 371 |
Fun Club | 72 496 | 68 094 |
Bravo Girl | 57 713 | 59 565 |
Twist | 55 534 | 70 716 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem