Spada sprzedaż pism męskich, „Men's Health” liderem
W lutym 2013 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem był „Men's Health”. Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 57 709 egz. i względem lutego 2012 roku była niższa o 5,52 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował najmniejszy w rankingu spadek wynoszący 2,44 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 062 egz.
Tym samym na ostatnie miejsce podium spadło „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,80 proc. do 32 962 egz.
Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmniejszył się o 19,20 proc. i ostatecznie wyniósł 29 487 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym 2013 roku wyniosła 29 417 egz., po spadku o 8,95 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 20,21 proc. do poziomu 16 039 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 57709 | 61080 |
Playboy | 41062 | 42090 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 32962 | 42152 |
Logo | 29487 | 36494 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 29417 | 32307 |
Sukces | 16039 | 13342 |
W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 największy spadek sprzedaży ogółem (o 35,90 proc.) zanotował „Playboy”. Z kolei najmniej stracił tutaj miesięcznik „Men's Health” - było to 2,27 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | luty | styczeń |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 57709 | 59052 |
Playboy | 41062 | 64062 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 32962 | 44639 |
Logo | 29487 | 34552 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 29417 | 33159 |
Sukces | 16039 | 7958 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism męskich, „Men's Health” liderem
"Brawo" wm :P