'Sosmusic' dla Lecha Kaczyńskiego
Agencja 'Sosmusic' był autorem produkcji konwencji prezydenckiej Lecha Kaczyńskiego oraz eventów wyborczych Prawa i Sprawiedliwości.
Zlecenie na organizację kampanii wyborczej partii oraz kampanii prezydenckiej agencja otrzymała na początku tego roku. Umowa obejmowała produkcję marcowej konwencji pt.: „Wiosna Polaków” oraz kampanii parlamentarnej i prezydenckiej. Do wszystkich imprez firma przygotowała scenariusz, reżyserię, oprawę scenograficzną, multimedia oraz realizację telewizyjną. Zakres obsługi spotkań został określony jako produkcja „pod klucz”.
- Sukcesem agencji było zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych. Dzięki wyborczym eventom politycy mieli bezpośredni kontakt z wyborcami, co miało duże przełożenie na sondaże, a także bezpośrednio na wynik wyborczy. Organizowane z wielkim rozmachem spotkania zwróciły także uwagę mediów. Poprzez przygotowanie konwencji w iście „amerykańskim” stylu, agencji udało się stworzyć nowoczesny wizerunek partii Prawo i Sprawiedliwość, która była dotąd postrzegana jako partia konserwatywna i nienowoczesna. 'Sosmusic' opracowała standardy wizualizacyjne, nowy logotyp, zaprojektowała materiały reklamujące partię PiS oraz kandydata na prezydenta, Lecha Kaczyńskiego - czytamy w komunikacie prasowym.
Zadaniem agencji była produkcja największej, w historii polskich przedsięwzięć politycznych, trasy koncertowej "Wiosny Polaków" - promującej program "Prawa i Sprawiedliwości". Objęła ona ponad 20 największych miast w Polsce. 'Sosmusic' zaprosiła do współpracy artystów: Ryszarda Rynkowskiego, Justynę Steczkowską, Stanisława Sojkę, Edytę Geppert. Wystąpili również: Jan Pietrzak, Krzysztof Piasecki, Stefan Friedmann i grupa Lombard.
Każde ze spotkań wyborczych obsługiwało około 50 osób. Sprzęt techniczny wypełniał trzy ciężarówki. O całość zadbali producenci trasy - Remigiusz Trawiński i Wojciech Zaguła.
Dołącz do dyskusji: 'Sosmusic' dla Lecha Kaczyńskiego