SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sopot Hit Festiwal trafił w gusta komercyjnej widowni

Sopocki festiwal Dwójki oglądało średnio 3,4 mln osób. Stacjapodczas emisji koncertów z ponad 30 procentowym udziałem byłazdecydowanym liderem rynku. Dyrekcja TVP2 zapowiada kontynuacjęimprezy.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research największąpopularnością cieszył się pierwszy dzień festiwalu pod nazwą"Polskie Hity Lata", który oglądało 3,9 mln widzów (udział wwidowni wyniósł 30%). Drugi dzień - "Zagraniczne Hity Lata"oglądało średnio - 3,3 mln (udział wyniósł 30,11%). W grupiekomercyjnej 16-49 , do której adresowana była impreza, udziaływyniosły odpowiednio 32,43 proc. i 33,21 proc.

SHF
Grupa 4+
16-49
I dzień
AMRSHR %SHR %
20:03:1420:50:11293906725,58%28,04%
21:00:0821:48:57356991128,27%31,80%
22:01:0422:49:46394793736,57%36,81%
Średnio
349232530,00%32,43%
SHF
Grupa 4+
16-49
II dzień
AMRSHR %SHR %
20:03:3620:53:21300077827,09%28,43%
21:01:5221:51:21331270728,70%32,19%
22:02:0622:49:06367848935,11%38,70%
Średnio
332415230,11%33,21%

TVP2 podczas emisji koncertów była liderem rynku. Druga pozycjanależała do TVP1 ( średnio 2,5 mln widzów i 22,7 proc. udziału wrynku), trzecia przypadła Polsatowi ( średnio 1,38 mln widzów i12,5 proc. udziału w rynku).

Sopot Hit Festiwal 2008 przyciągnął przed telewizory główniekobiety (61%), a także widzów w wieku powyżej 30 roku życia.Większość z nich pochodzi z małych miast liczących od 50 - 100tysięcy mieszkańców.

- Przygotowaliśmy nowoczesną, świetnie rokującą na przyszłośćimprezę - komentuje wyniki Jarosław Burdek, nadzorujący festiwal zestrony TVP2. - Mało kto wierzył w sukces festiwalu, tymczasem jużdziś za sprawą świetnych wyników możemy rozpocząć prace nad jegokolejną edycją - dodaje.

Sopot Hit Festiwal był drugim tego lata dużym telewizyjnymeventem organizowanym w Operze Leśnej. W lipcu swój festiwal wSopocie zorganizował Polsat, oglądało go 2,6 mln osób. Pod koniecsierpnia odbędzie się natomiast Sopot Festival telewizji TVN.

Dołącz do dyskusji: Sopot Hit Festiwal trafił w gusta komercyjnej widowni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl