SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Solski Communications: 10,4 mln zł wpływów i 1,3 mln zł zysku netto w ub.r., fee income 17 proc. w górę

W ub.r. agencja public relations Solski Communications zanotowała wzrost wpływów o 10 proc. do 10,45 mln zł, a jej fee income (wpływy ze sprzedaży usług po odliczeniu kosztów zewnętrznych) zwiększyły się o 16,8 proc. do 7,85 mln zł.

Jak przekazała agencja Solski Communications portalowi Wirtualnemedia.pl, w ub.r. jej przychody ze sprzedaży usług zwiększyły się w skali roku o 4,4 proc. do 9,88 mln zł, a marża EBITDA - z 7,1 do 15,7 proc.

Zysk netto spółki zwiększył się z 536,4 tys. zł w 2017 roku do 1,32 mln zł w ub.r.

Agencja wzrost swoich wyników finansowych uzasadnia poszerzeniem oferty dla swoich dotychczasowych klientów, pozyskaniem nowych oraz realizacją dodatkowych zadań i projektów, m.in. dla światowego partnera Burson Cohn & Wolfe i agencji współpracujących w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

W ub.r. Solski Communications pracowała m.in. dla firm i marek Atlas Estates Amadeus, Avaya, Bayer, Britax-Römer, CMC Markets, Colgate-Palmolive, Cubic Global Defense, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Grycan - Lody od pokoleń, Henkel, Lavazza, Mastercard, Raytheon, Roca, Sanofi Pasteur, SMYK, UPS i Warimpex.

Dzięki osiągniętemu w ub.r. zyskowi kapitał własny agencji zwiększył się w skali roku z 1,92 do 2,6 mln zł. Firma zapłaciła w ub.r. 301,3 tys. zł podatku dochodowego.

- Te wyniki uzyskaliśmy dzięki świetnej pracy naszego doświadczonego i stabilnego zespołu - podkreśla Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji. - Chciałbym podkreślić, że nadal koncentrujemy się na doradztwie komunikacyjnym, public relations i public affairs, a komunikację marketingową, reklamę czy eventy przekazujemy sprawdzonym partnerom. Dlatego stosunek fee income do przychodów ze sprzedaży usług jest u nas wciąż wysoki, na poziomie 79 proc. - dodaje.

Solski: publikujemy dane w trosce o przejrzystość branży PR

Dlaczego agencja zdecydowała się ujawnić swoje wyniki finansowe? - Publikujemy je w trosce o przejrzystość biznesu i branży PR, a także ze względu na decyzję o nieuczestniczeniu w rankingach opartych na deklaracjach nie znajdujących potwierdzenia w sprawozdaniach finansowych - przekazał Ryszard Solski portalowi Wirtualnemedia.pl. - Podawane do KRS wyniki będziemy publikowali również w kolejnych latach, będziemy także uczestniczyli w rankingach opartych na danych ze sprawozdań finansowych - zaznaczył.

W ub.r. w rankingu Związku Firm Public Relations opartym na fee income agencja Solski Communications z 6,72 mln zł zajęła szóste miejsce. Liderem była Partner of Promotion z 20,99 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Solski Communications: 10,4 mln zł wpływów i 1,3 mln zł zysku netto w ub.r., fee income 17 proc. w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl