Soczewki Optifog reklamowane jako „rozwiązanie na zaparowanie” (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamująca soczewki Optifog przeciwdziałające zaparowywaniu. Akcję na zlecenie firmy Essilor przygotowały i realizują Neadoo, PRO Media House i Q&A Consulting.
Kampania soczewek Optifog - produkowanych przez firmę Essilor - wspiera wprowadzenie ich do sprzedaży w Polsce. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Para przesłania Ci świat? Soczewki Optifog, rozwiązanie na zaparowanie” - jest budowanie świadomości tych produktów oraz zakomunikowanie korzyści wynikających z ich używania.
W pierwszym etapie kampanii udostępniono w internecie trzy spoty pokazujące, jak uciążliwe może być życie codzienne w zaparowanych okularach. 15-sekundowa wersja spotu „Rzeźnik” będzie też do końca stycznia emitowana w telewizji (kanały TVP, Polsatu, TVN i z oferty Atmediów). Ponadto akcja do końca lutego będzie prowadzona w prasie i w ramach działań public relations.
Za strategię i realizację aktywności PR odpowiada agencja Q&A Consulting, zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House, a działania viralowe w internecie prowadzi firma Neadoo.
Dołącz do dyskusji: Soczewki Optifog reklamowane jako „rozwiązanie na zaparowanie” (wideo)