SMS-owe głosowanie w konkursie Webstarfestival
Głosowanie internautów w IV edycji konkursu na najlepsze strony internetowe odbędzie się za pomocą SMS-ów.
Decyzja o wprowadzeniu głosowania internautów za pomocą systemu SMS-wego ma zwiększyć bezpieczeństwo i uniemożliwić "sztuczne pompowanie wyników" przez systemy głosujące. Jest również odpowiedzią na sugestie środowiska internetowego - mówi Monika Osinkowska z agencji MMT Management, organizatora konkursu.
Webstarfestival to jedyny w polskim Internecie konkurs na najlepsze strony internetowe. Podczas finału 10 grudnia 2008 wręczone zostaną Webstary przyznane przez Akademię Internetu oraz Webstary Internautów, przyznawane w drodze głosowania. Jak co roku, wybrany zostanie również Człowiek Roku Polskiego Internetu. Dodatkowo, Akademia Internetu przyznaje nagrody Webstar Creative, za najlepsze kampanie reklamowe i rozwiązania kreatywne w sieci. Nad przebiegiem głosowania Akademii czuwa firma KPMG.
Konkurs przebiega w trzech etapach:
- zgłaszanie stron do konkursu
- preselekcja stron do głosowania Internautów przez Akademię
Internetu
- głosowanie - głosowanie Internautów
Partnerem głosowania internautów jest agencja mobijoy!, jedna z największych agencji mobile marketingu w Polsce. Podczas pięciu lat istnienia na rynku zrealizowała wiele nowatorskich projektów dla takich klientów jak m.in. Imperial Tobacco Polska, Chipita Poland, Kompania Piwowarska, Kraft Foods. Za zrealizowane prace została wielokrotnie nagradzana, również w bieżącym roku, w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008 i wyróżnieniem w konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow.
Partnerem Webstarfestival jest agencja OS3 oraz Press-service. Konkursowi patronują największe media internetowe: Onet, Wp.pl, Interia oraz o2, a także media marketingowe: miesięcznik Press, Wirtualnemedia.pl oraz sieci reklamowe: Ad-net, Arbomedia oraz Ad-vice.
Dołącz do dyskusji: SMS-owe głosowanie w konkursie Webstarfestival