'Smak cudownych chwil...'
Pod takim hasłem w 17 października ruszyłs najnowsza kampania reklamowa marki "Siódme niebo".
Swym zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne oraz najpoczytniejsze tytuły prasy kolorowej. Producent - firma Sokpol - planuje też liczne działania promocyjne w punktach sprzedaży.
Reklamy pojawią się w zarówno telewizji publicznej (TVP!, TVP2, TVP3) jak i największych stacji komercyjnych (TVN, POLSAT, TVN7) oraz kanałach tematycznych.
@##cmd=file;file='Sokpol przyjaciolka 106x280+3.jpg'##@
- Wykupiliśmy też powierzchnie w 10 najbardziej poczytnych magazynach skierowanych do kobiet. Jednym z istotniejszych elementów kampanii promocyjnej będą działania BTL. W miejscach sprzedaży pojawią się materiały POS, pozwalające na lepszą ekspozycję naszych towarów. Akcje wspierające sprzedaż skierowane będą zarówno do kanału tradycyjnego, jak i nowoczesnego - informuje Tomasz Nabiałczyk, odpowiedzialny za mar-kę "Siódme niebo" w firmie Sokpol.
Zasadniczym celem kampanii reklamowej ma być budowa wizerunku silnej marki w świadomości konsumentów. Jak wyjaśnia Agnieszka Gajek, Główny specjalista ds. marketingu w firmie Sokpol, spoty telewizyjne utrzymane w optymistycznym, lekkim, sielskim, klimacie kreować będą brand "Siódme niebo", jako markę rodzinną, kojarzącą się ze światem pełnym radosnych, szczęśliwych chwil, których często brakuje w życiu codziennym. Stąd pomysł na hasło kampanii - "Smak cu-downych chwil".
- Wszystkie te zabiegi pomogą produktom "Siódme niebo" umocnić swą pozycję w segmencie "mainstream", a także - w co wierzymy - wykonać już teraz spory krok w stronę marek premium. - dodaje Tomasz Nabiałczyk
Marka "Siódme niebo" była już szeroko promowana w latach poprzednich. Bardzo dobre rezultaty przyniosła ogólnopolska kampania pt. "Siódme niebo, nie tylko dla świętych..." (jesień 2004 i wio-sna-lato 2005). Wtedy spot przedstawiający zabawną historię z udziałem dwóch aniołów gościł przez kilka miesięcy w największych stacjach telewizyjnych. "Siódme niebo" było też sponsorem m.in. prognozy pogody w TVN oraz seriali "Samo Życie" i "Na Wspólnej". Organizując kampanię, firma Sokpol miała na celu podniesienie świadomości marki oraz odebranie udziałów bezpośred-nich konkurentom. Cele te najwyraźniej się powiodły. Sprzedaż "Siódmego nieba" w ciągu kliku miesięcy wzrosła aż o blisko 50%.
Z licznych działań marketingowych, wspomagających w ostatnim czasie markę, warto wspomnieć też zmianę szaty graficznej oraz formatów opakowań. W połowie 2004 r. sztandarowy brand firmy Sokpol zyskał nowe atrakcyjne kartony, które - zdaniem twórców - miały podkreślić doskonałą ja-kość produktu oraz wyróżnić go na półce. I sądząc po wynikach sprzedaży, trudno nie zgodzić się z tezą , że zabiegi te przyniosły pożądany efekt.
KREACJA I STRATEGIA
Agencja: Demo Effective Launching
Team:
Darek Chwierut – Dyrektor Kreatywny/Senior Copywriter
Grzegorz Garyga – Art Director
Dominik Gil – Account Manager
ZAKUP MEDIÓW:
Dom mediowy: Media Group - Krzysztof Pełka, Iza Ochocka
DOM PRODUKCYJNY:
Garaż Miejsce Filmowe
PRODUCENT: SOKPOL SP Z O.O.
Tomasz Nabiałczyk - brand manager - opiekun marki Siódme niebo
Agnieszka Gajek - Główny Specjalista ds Marketingu
HASŁO: Smak cudownych chwil
SPOTY: 30 s, 15 s oraz 8 s (sponsoring)
STACJE: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TVP3. TVN7, CABLE.
Dołącz do dyskusji: 'Smak cudownych chwil...'