Trójka straciła ponad połowę słuchaczy w grupie 50-75 lat, Radio Maryja z największym wzrostem
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 50 do 75 lat w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło Radio Maryja, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w grupie wiekowej od 50 do 75 lat w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku wyniósł 26,2 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik wzrósł o 0,7 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 0,5 pkt. proc. do 12,2 proc.
Podium uzupełnia Jedynka. Udział tej stacji zwiększył się o 0,7 pkt. proc. do 11,2 proc.
W czołowej piątce znalazły się jeszcze: sieć Audytorium 17 (do góry o 0,7 pkt. proc. do 7,3 proc.) i TOK FM (+ 0,5 pkt. proc. do 3,8 proc.), które awansowało z szóstej lokaty.
Radio Maryja wyprzedziło Trójkę
Z dziesiątego na siódme miejsce awansowało Radio Maryja, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu - o 0,8 pkt. proc. do 3,3 proc. udziału.
Zdecydowanie najwięcej straciła Trójka, której wynik zmalał o 3,6 pkt. proc. do 2,6 proc. Stacja w rankingu spadła z lokaty piątej na dziewiątą.
Dołącz do dyskusji: Trójka straciła ponad połowę słuchaczy w grupie 50-75 lat, Radio Maryja z największym wzrostem