SkyShowtime w ofercie pierwszego operatora w Polsce. Ruszają kanały linearne
Operator Play zaoferuje swoim klientom możliwość wykupienia dostępu do serwisu streamigowego SkyShowtime. Dodatkiem dla nich będzie dostęp do dwóch linearnych kanałów SkyShowtime, które mają dziś ruszyć. To pierwsze partnerstwo SkyShowtime na rynku polskim.
Korzystający z usług Play będą mieli możliwość subskrypcji planu Standard Plus (bez reklam) w serwisie SkyShowtime. Jego standardowa cena dla wszystkich klientów to 24,99 zł miesięcznie.
- Klienci Play będą mogli cieszyć się dostępem do SkyShowtime w cenie abonamentu w wybranych pakietach telewizyjnych lub aktywować go dodatkowo, bez zobowiązań, za 25 zł miesięcznie - podano w komunikacie operatora.
Dodatkowo Play udostępni swoim klientom, którzy zdecydują się na wykupienie pakietu ze SkyShowtime, dwa nowe kanały linearne - SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2.
- Cieszymy się, że od dzisiaj klienci Play będą mogli korzystać z serwisu SkyShowtime, wybierając jeden z przygotowanych dla nich pakietów. Dzięki temu partnerstwu - naszemu pierwszemu w Polsce - z dumą poszerzamy naszą obecność w Europie Środkowo-Wschodniej - mówi Monty Sarhan, CEO SkyShowtime.
- Partnerstwo ze SkyShowtime jest dla nas ważnym krokiem. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym operatorem w Polsce, który może zaoferować swoim abonentom łatwy dostęp do SkyShowtime i wprowadzić dwa nowe kanały premium do oferty. SkyShowtime wzbogaci także naszą Telewizję Nowej Generacji, która jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku i pozwala użytkownikom nawet co miesiąc zmieniać platformy VOD oraz pakiety telewizyjne, z których korzystają w ramach abonamentu - mówi Mikkel Noesgaard, CMO Play.
SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2 zaczynają nadawanie
SkyShowtime 1 ma zaoferować widzom m.in. popularne seriale „Dr House”, „The Office”, „Rockefeller Plaza 30 5” czy „Mayor of Kingstown 3”, a także produkcje dokumentalne, takie jak m.in. „McLaren” oraz „Steve Jobs: Człowiek - maszyna” - podał satkurer.pl. Drugi kanał tego nadawcy ma być mieszanką filmową zarówno dla dzieci (np. „Shrek 2”, „Rybki z ferajny”), jak i dla dorosłych (m.in.„Joe Black”, „Park Jurajski” czy „Big Lebowski”).
SkyShowtime ruszył w Polsce w lutym 2023 r. Oferuje produkcje takich marek jak, DreamWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky czy Universal. Kilka dni temu w ofercie SkyShowtime pojawiły się kinowe przeboje ostatnich lat, za których dystrybucję odpowiada firma Kino Świat.
Dołącz do dyskusji: SkyShowtime w ofercie pierwszego operatora w Polsce. Ruszają kanały linearne
Osoby, które są z platformą od początku dalej mają 50% zniżki i płacą 12.49 PLN.