SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SkyShowtime rozsyła ważne informacje do subskrybentów w Polsce

Serwis streamingowy SkyShowtime rozsyła do użytkowników w naszym kraju e-mail z tytułem „Ważne informacje dotyczące Twojej umowy subskrypcji SkyShowtime”. Informuje w nim o aktualizacji oświadczenia o prywatności i wymienia punkty regulaminu, których decyduje się nie stosować wobec klientów.

Od 23 kwietnia SkyShowtime oferuje dwa pakiety. Nowy plan Standard ma zawierać nie więcej niż 4-5 minut reklam na godzinę. Kosztuje 19,99 zł miesięcznie. Dotychczasowy pakiet bez spotów nazywa się teraz Standard Plus i nadal kosztuje 24,99 zł miesięcznie. Osoby, które zdecydowały się na subskrypcję SkyShowtime do 11 kwietnia 2023 roku i jej nie przerwały wciąż płacą 12,49 zł miesięcznie. W ustawieniach konta mogą znaleźć informacje, że pakiet standard to 9,99 zł miesięcznie, natomiast opcja plus (bez reklam) to 2,50 zł miesięcznie.

Specjalna wiadomość do użytkowników

Nie jest to jedyna zmiana w SkyShowtime. Firma rozsyła wiadomości o zmianach w regulaminie. Mają być na korzyść subskrybentów. - Cenimy Cię jako użytkownika SkyShowtime i dokładamy wszelkich starań, aby stawiać Cię na pierwszym miejscu oraz oferować Ci najwyższej klasy doświadczenie w korzystaniu z naszych usług. Zawsze staramy się zapewnić, aby Twoja umowa z nami była uczciwa i przejrzysta. Przeanalizowaliśmy Warunki użytkowania, które mają zastosowanie do Twojej subskrypcji. Podjęliśmy decyzję, że od 23 kwietnia 2024 r. nie będziemy stosować wobec Ciebie niektórych postanowień Warunków użytkowania (tj. postanowień wymienionych w punkcie 3 poniżej). Nie zmienia to faktu, że Twoje prawa pozostają nienaruszone i w dalszym ciągu jesteś uprawniony do działania na podstawie wszystkich postanowień Warunków użytkowania, które przyznają Ci jakiekolwiek uprawnienia (w tym na podstawie postanowień wymienionych w punkcie 3 poniżej) - informuje SkyShowtime.

Platforma wyjaśnia, że zaktualizowane oświadczenie o ochronie prywatności wejdzie w życie 23 kwietnia 2024 roku. Wcześniej posługiwała się nazwą polityka prywatności. Celem SkyShowtime jest uproszczenie dokumentu, aby był bardziej zrozumiały dla klientów. Serwis zapewnia, że więcej miejsca poświęca w nim prawom klienta i możliwości uzyskania przez niego niezbędnego wsparcia. Ostatnio podobną informację do użytkowników w Polsce wysłał także Canal+.

Jakich punktów nie będzie stosował SkyShowtime?

Dalej SkyShowtime podaje listę postanowień umowy, których decyduje się nie stosować. - Ceny mogą ulec zmianie z co najmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem, z możliwością bezpłatnego anulowania przed wejściem zmiany w życie. Jeśli odkryjemy jakiekolwiek błędy cenowe, damy użytkownikowi możliwość ponownego potwierdzenia zamówienia po właściwej cenie lub anulowania go bez żadnych kar - głosi jeden z tych zapisów.

Inny wycofany punkt dotyczy m.in. szybkiej zmiany warunków umowy. - Możemy zmienić naszą Umowę (w tym niniejsze Warunki użytkowania) z powodów opisanych w części „Jak może zmienić się nasza Umowa ” poniżej. Wyślemy wiadomość e-mail na podany nam adres e-mail co najmniej 1 miesiąc przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian, chyba że będziemy musieli szybciej wprowadzić zmiany ze względów bezpieczeństwa, względów prawnych lub regulacyjnych lub z dowolnego powodu, który jest poza naszą uzasadnioną kontrolą, w którym to przypadku może nie być możliwe poinformowanie użytkownika z wyprzedzeniem, ale mimo to postaramy się powiadomić o tym z jak największym wyprzedzeniem. Użytkownik może odstąpić od naszej Umowy, jeśli nie wyraża zgody na zmianę/zmiany. Jeśli zmiana wejdzie w życie przed końcem okresu, za który użytkownik zapłacił, i znacząco ucierpi on w wyniku zmiany, zwrócimy mu środki lub część środków za co najmniej pozostałą część okresu, za który już zapłacił (chyba że użytkownik nadal będzie korzystać z usług lub odpowiedniej części usług) - można było w nim przeczytać.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

SkyShowtime nie będzie stosował zapisu o prawie do rozwiązania umowy. - Możemy rozwiązać naszą Umowę w dowolnym momencie i, jeśli to zrobimy, a użytkownik nie ponosi winy, zagwarantujemy, że użytkownik (a) będzie miał dostęp do SkyShowtime przez resztę czasu, za który zapłacił; albo (b) otrzyma zwrot co najmniej pozostałej kwoty, którą opłacił po dacie anulowania - głosiły.

Wycofano się też ze stosowania dotychczasowego 10. punktu regulaminu dotyczącego możliwej zmiany ceny SkyShowtime. Mówił on, że podwyżka jest możliwa na przykład w przypadku ulepszenia usług, inflacji, wahania walut, inwestycji w obsługę klienta, zakończenia obowiązywania wstępnej, niższej ceny, błędu związanego z cenami.

SkyShowtime nie będzie już stosować zapisów dotyczących utraty dostępu do aplikacji na starszych urządzeniach. - W miarę wprowadzania nowych systemów operacyjnych możemy przestać obsługiwać starsze wersje. Oznacza to, że aby nadal korzystać z usługi, konieczne może być okresowe aktualizowanie oprogramowania na urządzeniu. Jeśli użytkownik nie zainstaluje w odpowiednim czasie dowolnych niezbędnych aktualizacji na swoim urządzeniu, nie ponosimy odpowiedzialności za żadne błędy lub awarie w usłudze SkyShowtime spowodowane brakiem instalacji dostępnej aktualizacji oprogramowania. Nie ogranicza to ani nie wyklucza naszej odpowiedzialności wynikającej z obowiązującego prawa - można było w nich przeczytać. Zrezygnowano z punktów dotyczących wyłączenia odpowiedzialności SkyShowtime m.in. w przypadku straty, których nie można było przewidzieć, awarii, zdarzenia siły wyższej, błędów, wirusów, uszkodzenia urządzeń lub treści.

Ze SkyShowtime można korzystać za pośrednictwem komputerów, smartfonów, tabletów, przystawek  Apple TV oraz z systemem Android TV, telewizorów LG (WebOS) i także – ku zaskoczeniu użytkowników – Samsunga (Tizen). Platforma ruszyła 14 lutego 2023 roku. W ofercie są treści m.in. od DreamWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky i Universal. Maksymalna jakość to Full HD.

Dołącz do dyskusji: SkyShowtime rozsyła ważne informacje do subskrybentów w Polsce

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ann
"Dotychczasowy pakiet bez spotów nazywa się teraz Standard Plus" - nieprawda !
Mam pakiet Standard Plus a mimo to od wczoraj przed filmami wyświetlają się reklamy których nie można ominąć.

odpowiedź
User
Widz
Czy tymi reklamami są zwiastuny ich filmów? To autopromocje własne, które nie wliczają do reklam.
odpowiedź
User
Michał
Oni tak zamieszali w tej komunikacji, że ja dla bezpieczeństwa po prostu się wypiszę.
odpowiedź