Skoda w nowej kampanii edukuje o bezpieczeństwie (wideo)
Marka samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) pod hasłem "Dzielimy razem drogę" rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja w zakresie bezpiecznych zachowań na drodze. Marka podkreśla, jak ważna jest odpowiednia koncentracja podczas jazdy oraz zadbanie o innych uczestników ruchu.
Nowa kampania Škody przypomina, że wszyscy jesteśmy użytkownikami dróg. Niezależnie od tego, czy kierujemy samochodem, prowadzimy rower, spacerujemy lub zajmujemy miejsce pasażera, powinniśmy dbać o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Najnowszy spot wideo ukazuje kierowcę i rowerzystów. Nie są to jednak zwykli użytkownicy drogi, ale manekiny z laboratorium naukowego pokazane w trakcie testów zderzeniowych. Uwaga manekinów jest rozproszona. Korzystanie z telefonu, odwracanie wzroku od trasy i interakcje z pasażerami sprawiają, że bohaterowie nie docierają bezpiecznie do domu.
Działania prowadzone są pod hasłem „Dzielimy razem drogę". Ich celem jest uświadamianie konieczności dbania o bezpieczeństwo zarówno podczas jazdy na rowerze, jak i w trakcie prowadzenia auta.
Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.
Dołącz do dyskusji: Skoda w nowej kampanii edukuje o bezpieczeństwie (wideo)