SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis wygrała przetarg na kampanię społeczną

Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do PZU i Orlenu wygrała przetarg na obsługę mediową kampanii społecznej pod hasłem "Wyprostuj Spojrzenie". 

Kampania, zainicjowana przez organizacje pacjentów: #EpiBohater i #NieWidaćPoMnie, której mecenasem jest Angelini Pharma Polska, przełamuje tabu i “prostuje spojrzenie”. 

Celem kampanii jest edukować i zmieniać spojrzenie społeczeństwa, by każdy mógł mówić o chorobach mózgu bez lęku i wstydu. Kampania startuje 5 września i ma przeciwdziałać stygmatyzacji osób z chorobami mózgu. 

Sigma Bis w przetargu pokonała kilka agencji. Ich nazw nie ujawniono. 

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis wygrała przetarg na kampanię społeczną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mediowiec
Nareszcie sigma przestała być zła polityczna agencja a stała się dobra i niezalezna
odpowiedź
User
ja
Nareszcie sigma przestała być zła polityczna agencja a stała się dobra i niezalezna
bzdura, nic się nie zmieniło, a nawet idzie w złą stronę
odpowiedź