SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja mediowa Orlenu i PZU ma już klientów zewnętrznych, zrealizowała kampanię dla NBP

Utworzona przez PKN Orlen i PZU agencja mediowa Sigma Bis realizuje już projekty marketingowe, także dla klientów zewnętrznych, m.in. Narodowego Banku Polskiego. - Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku - podkreśla Anna Milewska, dyrektor nadzorujący w firmie.

Adam BurakAdam Burak

W lipcu ub.r. Orlen i PZU zapowiedziały, że utworzą wspólną agencję mediową Sigma Bis, która zajmie się obsługą budżetów mediowych zarówno tych dwóch firm, jak też innych reklamodawców. We wrześniu UOKiK zgodził się, by Orlen i PZU utworzyły taki podmiot.

W listopadzie ub.r. do zarządu Sigma Bis zostali powołani Artur Muszkiet (wcześniej menedżer m.in. w Ströer Digital Media, Goldbach Audience, Unilever Polska i Initiative Warszawa) i Tomasz Jakubiak. Członkami rady nadzorczej spółki są Wojciech Iwanicki i Joanna Zakrzewska.

Natomiast dyrektorem nadzorującym w Sigma Bis została Anna Milewska, wcześniej związana m.in. z Mindshare Polska, Zenith i Bates Poland.

Dziliński był p.o. prezesa Sigmy do 7 stycznia. Teraz na tym stanowisku zastąpiła go Joanna Zakrzewska.

Artur Muszkiet odpowiada w Sigma Bis za obszar digital, technologię i content marketing, natomiast Tomasz Jakubiak za badania rynkowe. Z kolei Anna Milewska nadzoruje planowanie i zakup mediów, a także strategię, negocjacje i zarządzanie.

- Nasza globalna działalność i obecność w ponad 100 krajach na całym świecie determinuje podejście do działań komunikacyjnych. Musimy skutecznie budować przekaz i spójnie pozycjonować naszą markę na wszystkich rynkach, dlatego zdecydowaliśmy o przesunięciu budżetów komunikacyjnych i marketingowych do własnego podmiotu. Wpisujemy się w ten sposób w globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, zwiększając tym samym efektywność wydatków i generując konkretne oszczędności - komentuje Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu (został powołany do zarządu w zeszłym tygodniu), który współtworzył strukturę i strategię Sigma Bis.

Orlen i PZU zapewniają, że własna agencja mediowa pozwoli im zwiększyć efektywność wydatków reklamowych. Sigma Bis zajmuje się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz analizowaniem skuteczności działań promocyjnych.

Sigma Bis z kampanią dla NBP

Orlen w komunikacie prasowym poinformował, że Sigma Bis pozyskała już pierwszych klientów zewnętrznych, w grudniu ub.r. zrealizowała kampanię informacyjno-edukacyjną „Historie polskiego złota” dla Narodowego Banku Polskiego. Agencja jest w trakcie przygotowywania projektów dla innych partnerów.

- Zwiększenie efektywności inwestycji w obszarze komunikacji i marketingu, będzie miało bezpośrednie przełożenie na realizację celów biznesowych naszych akcjonariuszy. Środki, które dotąd zasilały budżety domów mediowych, teraz pozostaną w Grupie Orlen i PZU. Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku - podkreśla Anna Milewska.

Dołącz do dyskusji: Agencja mediowa Orlenu i PZU ma już klientów zewnętrznych, zrealizowała kampanię dla NBP

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jarka
Swoi dla swoich
odpowiedź
User
Znawca
"Klientów zewnętrznych" hahahahaha
odpowiedź
User
janek
Na liście klientów zewnętrznych znajdą się też pewnie PKP, PGNiG i TVP..... czy ktokolwiek poważny wierzy w te bajki?
odpowiedź