SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieci radiowe tracą udział w rynku

Radio Eska notuje coraz słabszy wynik - zyskuje RMF Maxxx, Ad.point, VOX FM i Roxy FM.

Bez zmian wśród sieci radiowych, największy udział w rynku w IV kwartale 2006 roku przypadł radiu Eska - wynika z najnowszych badań RadioTrack realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zmniejszyła udział w rynku z 8,5 proc. do 7,8 proc. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,2 proc. (rok wcześniej – 5,5 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miało 3,4 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 3,6 proc..

RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 0,9 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,6 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.

 

Udziały w rynku (%) październik grudzień 2006 październik  grudzień 2005

N=22 934 N=22 987
ESKA [33] 7,8% 8,5%
AUDYTORIUM [17] 5,2% 5,5%
ZŁOTE PRZEBOJE [18] 3,4% 3,6%
AD POINT [11] 1,7% 1,6%
RMF MAXXX [8] 0,9% 0,6%
PLUS [11] 0,5% 0,9%
VOX FM [8] 0,44% 0,19%
ROXY [6] 0,34% 0,28%
Fale:   
    październik 2006 : grudzień 2006 (wielkość: 22 974)  
    październik 2005 : grudzień 2005 (wielkość: 22 998)  
Grupy celowe: wszystkie przypadki  
    Wielkość (nie ważona): 30 046 727 (573 069 przypadków, 100,0% całej próby)

 
Kto liderem na całym rynku radiowym? RMF najchętniej słuchaną stacją 2006 roku.

 

Udział w rynku
  Październik - grudzień 2006 Wrzesień - listopad 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,00% 22,00%
Radio Zet 19,80% 19,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 13,70% 13,40%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,60% 5,80%
Radio Maryja 1,90% 1,90%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,70%
Bis Polskie Radio 0,60% 0,70%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 1,00% 0,90%
Radio Wawa 0,90% 0,90%
Radio TOK FM 0,70% 0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,50% 8,00%
Audytorium [17] 5,20% 5,10%
Grupa AGORA [28] 3,90% 4,00%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 1,70%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 974, 91 882.

Dołącz do dyskusji: Sieci radiowe tracą udział w rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl